torsdag 10 september 2015

Kommit ur fas.

Igår åkte jag tillsammans med två av mina ungdomar och hälsade på nya kusinen.
Lilla Ture!
 
Sov gott mellan matvarven och höll storasyster sysselsatt genom att
hon har fått något nytt att pyssla med och hjälpa till lite med.
 


 
 
I övrigt tyckte jag att jag hade kommit in i så bra rutiner med mat och träning och allt vad det var då precis i börja av terminen. Om man nu får säga så även om man själv inte pluggar :)
Men nu har ångan kommit lite av sig. Eller fokus har blivit flyttat på annat kanske man ska säga.
Har inte ens hunnit (orkat!?) skriva nya inlägg.... :/
 
Lite ändringar på jobbet med ny chef och ny kollega gör att man är lite mer trött på kvällarna.
Det börjar bli mörkare ute så det gäller att vara snabb om man ska hinna få något gjort utomhus.
Ska iaf försöka klippa gräset för vad som ev blir sista gången för i år.
 
Provade att göra en mättande, och väldigt god omelett, när jag hade chansen att ensam bestämma kvällsmaten häromkvällen. Kändes bra att göra bra matval när man har varit i "träsket" ett tag med mindre bra mat :)
Kanske ska släpa mig till gymet idag iaf.....
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar