tisdag 25 augusti 2015

Full rulle!!

Måndag morgon och min klocka ringde redan 04.00. Det är i vanliga fall alldeles för tidigt för min smak. Men har man träff för promenad kl 05 ett par mil bort är det bara att masa sig upp. Kul med lite ny inspiration av någon som lägger mer tid träning än mig, som jag avundas, så det var väl värt det!
 
Efter jobbet blev den en avstickare till blomsteraffären. Som vanligt skulle jag ju bara titta men några plantor blev det allt :) Och de blev dessutom planterade samma dag!! Det vill jag lova är inte illa för att vara jag! ;)
 


Lite mer piff och pynt och sedan får det duga till vintern.
Snygga inredningsbilder är inte min grej men lite blommor på bild piffar alltid upp.
 
Äldsta dottern jobbar sista dagarna på sommarjobbet denna vecka. Ett jobb som kräver bil, tyvärr. Så nästa vecka ser jag fram emot att kunna använda min bil lite mer som jag vill :)
Hade jag en stor kappsäck hade jag lätt köpt henne en egen bil till födelsedagen i helgen. Det hade väl varit fräckt ;)
 
Familjen går också i väntans tider på en ny kusin. Kanske att de får dela födelsedag.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar